Beschermen, informeren en verleiden

Food packaging

Peter Renema

2 min leestijd

Industrie / marktgebied

Food packaging

Packaging = branding

Ons verpakkingsdesign heeft een karrevracht aan communicatieve kracht

Voor de consument moet een verpakking uitstraling hebben en aantrekkelijk zijn, voor logistiek moet verpakking makkelijk vervoerd en gestapeld kunnen worden en voor inkoop moet verpakking zo goedkoop mogelijk zijn. Wij weten er alles van, want we hebben een schat aan ervaring met het ontwerpen van verpakkingen.

Sterk in brand strategy en visual identity
Psychologie achter verpakkingskeuzes begrijpen
Uniek merkdesign binnen de verpakkingseisen
Verpakking moet functioneel en aantrekkelijk zijn

Wat we gerealiseerd hebben

Brand Strategy, Visual Identity, Packaging

Beschermen, informeren en verleiden

Verpakkingsdesign heeft een karrevracht aan communicatieve kracht, want verpakking moet niet alleen beschermen maar ook informeren en verleiden. Daar zijn wij heel goed in. Door ons werk voor diverse merken in de meest uiteenlopende branches weten we als geen ander dat ‘packaging’ kopers over de streep kan trekken.

Hoe beland je in de mand van de klant?

Hoe zorg je dat de klant precies de juiste associaties legt wanneer het oog op jou valt in de schappen? Dat is lang niet zo eenvoudig als een verpakking er vaak uitziet. In de winkelmand belanden is een heel psychologisch proces dat goed aangestuurd dient te worden. NxtGen doet dit onder andere voor HAK, HONIG, Friesland Campina, De Ruijter, Brinta en nog veel meer.

Kennismaken

Ook toe aan een nieuwe
toekomst voor je merk?

NxtGen helpt je jouw merkidentiteit te versterken en je doelgroep effectief te bereiken. Dat doen we met een strategische aanpak, gedreven door creativiteit en data.

Work

:Bekijk andere projecten

Stertil Group

Stertil, van nationale speler naar wereldmerk

Fries museum

Winnaar internationale designprijs

Lodge Holidays | GlampingStore

Websitebezoek stijgt met 210%

De Zuidlanden, Leeuwarden

Gebiedsmarketing: een sterke identity voor nieuwbouwwijken

Selsiuz Kokendwaterkranen

Doelstelling voor 300 procent gehaald

Royal Smilde

Retail-en foodservice in meer dan 60 landen

BTF Prefab

‘Building the Future’ of a new brand

Rotterdam Centrum

Stadsvernieuwing in actie: Rotterdam Centrum als voorbeeld

SafanDarley

Met een uitstekende positionering naar top 3 speler van de wereld