Naast de ‘#hashtag’-campagne die een lange levensduur heeft, bedachten we ook kortlopende acties om bezoekers rechtstreeks naar #RotterdamCentrum te halen. Maar natuurlijk wel op een gepaste Rotterdamse wijze…
Met de zomerse campagne ‘De deur uit’ laten we zien wat Rotterdam Centrum allemaal te bieden heeft. En het mooie is: er valt iets leuks te winnen! Wie meedoet en wint wordt met de speciale ‘De deur uit Express Bus’ van huis opgehaald en naar de prachtige havenstad gebracht. Zeven zaterdagen staat op zeven plaatsen in Nederland de pop-up bushalte Rotterdam. Met prikkelende content op social media worden de verschillende plaatsen bekend gemaakt. Na een VIP rondleiding door Rotterdam Centrum en een middagje shoppen mogen de lucky ones lekker onderuit zakken in de comfortabele bus en worden ze teruggebracht naar hun woonplaats.
Opdrachtgever: Urban Department Store Rotterdam
In samenwerking met: Gemeente Rotterdam, Make It Happen, Hashtag Junkies, Goodmorrow, AgencyX en BIZ Rotterdam.
LinkedIn Instagram Facebook