
Beschermen, informeren en verleiden
Food packaging
2 min leestijd
Services
Industrie / marktgebied
Food packagingPackaging = branding
Ons verpakkingsdesign heeft een karrevracht aan communicatieve kracht
Voor de consument moet een verpakking uitstraling hebben en aantrekkelijk zijn, voor logistiek moet verpakking makkelijk vervoerd en gestapeld kunnen worden en voor inkoop moet verpakking zo goedkoop mogelijk zijn. Wij weten er alles van, want we hebben een schat aan ervaring met het ontwerpen van verpakkingen.
Wat we gerealiseerd hebben
Brand Strategy, Visual Identity, Packaging

Beschermen, informeren en verleiden
Verpakkingsdesign heeft een karrevracht aan communicatieve kracht, want verpakking moet niet alleen beschermen maar ook informeren en verleiden. Daar zijn wij heel goed in. Door ons werk voor diverse merken in de meest uiteenlopende branches weten we als geen ander dat ‘packaging’ kopers over de streep kan trekken.
Hoe beland je in de mand van de klant?
Hoe zorg je dat de klant precies de juiste associaties legt wanneer het oog op jou valt in de schappen? Dat is lang niet zo eenvoudig als een verpakking er vaak uitziet. In de winkelmand belanden is een heel psychologisch proces dat goed aangestuurd dient te worden. NxtGen doet dit onder andere voor HAK, HONIG, Friesland Campina, De Ruijter, Brinta en nog veel meer.




Ook toe aan een nieuwe
toekomst voor je merk?
NxtGen helpt je jouw merkidentiteit te versterken en je doelgroep effectief te bereiken. Dat doen we met een strategische aanpak, gedreven door creativiteit en data.